Panama city

27 oktober 2012 - Panama City, Panama

dag beste Belgen,

gisterenavond zijn we, na een lange busrit van 10u, aangekomen in Panama City. een gigantische stad met wolkenkrabbers enzo. omdat het halloween is/was/zal zijn was er gisterenavond een feestje bij aankomst. een lokaal groepje speelde rockcovers en de pintjes waren lekker. voor het feestje zagen we op een bord aan de receptie al de boiten die binnekort van Panama zouden vertrekken richting Colombia. omdat de goedkoopste de dag er op zou vertrekken wilden we die nemen maar moesten we nog veel regelen. we belden de kapitein, Fabio, op die een half uur later ;eldde dat de boot vol zat. MAAR als we nog 2 extra mensen vonden konden we met 2 boten vertrekken. op het feestje veel mensen aangesproken of ze niet met ons naar Colombia wouden maar dat werd altijd negatief beantwoord. de dag erop zat Fabio in de receptie en zei dat we toch konden vertrekken, met in de ene boot de mensen en in de andere boot de rugzakken. EUREKA! het kost wel meer dan het cargoschip, wat eerst het plan was, maar door onrust door een pas goedgekeurde wet in de haven waar die zouden vertrekken besloten we om met Fabio mee te gaan. we gaan via de San Blas eilanden waar we 2 dagen verblijven bij de lokale stam en waar we kunnen snorkelen, vissen, kampvuur houden, ... . het belooft een ongelofelijk avontuur te worden.

de volgende keer dat we iets schrijven zitten we wrs in Medellin, Colombia!

Peace