bocas del toro, Panama

23 oktober 2012 - Bocas Del Toro, Panama

hola

zondagochtend vertrokken in puerto viejo met de bus naar de Panamese grens. heel weinig problemen gehad met de douane enzo. na de formaliteiten 2 Amerikaanse meisjes en 1ne engelse kerel tegengekomen die ook naar bocas del toro gingen. omdat we niet wisten naar welke hostel we gingen besloten we om dezelfde hostel als hun te nemen, aqualodge genoemd. bocas bestaat eigenlijk uit een paar eilanden en bijna alle huizen zijn paalwoningen. heel sjiek allemaal. toen we zondag aankwamen was er een beerpong tornooi. beerpong is een amerikaans spel waarbij ge een pingpong balleke in iemand zijne beker moet gooien. googlet da maar is. eerste keer da we da speelden en direct in de finale geraakt. toen wel verloren tegen een van de eigenaars (ne belg nota bene) en ne local die da al 5 jaar spelen. daarna onze kamergenoten ontmoet. 3 amerikanen (2 meiskes en ene kerel) waar we da dag erop naar een ander eiland zijn gevaren. red frog beach genaamd maar geen kikkers gezien. matchke geshot me wa argentijnen en wa amerikanen. vandaag zijn we met dezelfde mensen naar isla de pajaros ( vogel eiland) gegaan waar we welgeteld 3 verschillende soorten vogels hebben gezien en daarna naar playa de estrellas ( zeesterren strand) waar er een paar zeesterren maar meer zee-egels waren. ook een kreeft gezien. de 3 amerikanen gaan morgen nog zone tour doen maar wij gaan morgen eens zien wat we deze week nog gaan doen. de hostel is trouwens supervet. ook een paalwoning tegenover het hoofdeiland met zwembaden in de zee en elke avond is er wel iets te doen. een van de volgende dagen nemen we de boot naar colombia waar we het volgende avontuur zullen schrijven.

joost zegt: veel kusjes van joost aan ella

joris zegt: reageren op ons blog is toegestaan en altijd leuk

Peace

1. Aerts helsen:
    29 oktober 2012
    Lijkt me allemaal super daar.
    Nog veel reisplezier