Morgen nieuw avontuur

7 oktober 2012 - San José, Costa Rica

Hola a todos,

we zitten nu 4 dagen in San Jose en hier hebben we het zon beetje gezien, de stad zelf is echt een stad en heeft behalve drukke straten en dure winkels niet veel te bieden. De hostel zelf is geweldig, heel veel leuke mensen van overal over de wereld waarmee we elke dag kunnen praten over vanalles en nog wat. Gisteren hebben we een vulkaan bezocht, Poas genaamd, samen met een deense en een israelier. Eerst konden we niet al te veel zien van de krater want we zaten in de wolken dus hebben we eerst een wandeling gemaakt door de geplaveide jungle richting een kratermeer. Prachtig mooi, ook een paar kolibris en andere kleurrijke vogels kunnen spotten en een aantal tamme eekhoorns die nog net wilden poseren voor de camara plat was. Toen we terug aan de krater waren begon het gelijdelijk op te klaren en konden we hem in al zijn pracht bewonderen. S avonds tot laat gekaart met het internationale gezelschap en vandaag uiteindelijk alles in orde gekregen om morgen naar La Tortuga Feliz te vertrekken. We krijgen daarbij het gezelschap van de eerder vernoemde israelier, Ran. Hopelijk wordt het zo goed als we verwachten maar slecht kan het alleszins niet zijn. Nu gaan we Peruviaanse ceviche eten in het restaurant op de hoek. Tot over een dikke week want vanaf morgen geen internet meer.

Groetjes,

Joost en Joris